Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 13:16:53 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11577 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Karukella tee// 
Valgeranna kergliiklustee L1// L2// L3// L4// Valgevälja tee L1 (Valgevälja 
tee L1 tänavavalgustus ja sidepaigaldus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevööndis ehitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27112997>  (menetlus nr: 
451255), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister